1 mar 2015

Krem do Rąk


Witam ♥
Mój laptop lubi platać figle z systemem, a ja jak zawsze mam kosmetyczne zaległości na blogu. Więc marzec będzie miesiącem kosmetycznymi nowościami.A dziś przedstawię wam krem do rąk firmy Kneipp  





Kneipp -  Krem do rąk Kwiat migdału




Opis producenta :  Intensywnie pielęgnujący krem do rąk Kwiat migdała Jedwabna skóra dzięki swojej bogatej konsystencji chroni skórę przed wysuszeniem. Oferuje ochronę przed szkodliwymi wpływami środowiska i pomaga złagodzić skutki starzenia skóry powodowanego światłem. Krem do rąk szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu i nadaje dłoniom naturalną miękkość.
Krem do rąk zawiera wysokowartościowy olejek migdałowy, który jest bardzo dobrze tolerowany także przez wrażliwą skórę. Naturalne działanie pielęgnujące uzupełnia chroniąca komórki kombinacja witamin A i E, bogatego masła shea oraz kojącego skórę pantenolu.




Skład :  Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride,Cetearyl Ethylhexanoate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Cera Alba (Beeswax), Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Glyceryl Stearate, Myristyl Myristate,Tocopheryl Acetate, Potassium Palmitoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil Unsaponifiables, Panthenol, Bisabolol, Retinyl Palmitate, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Lavandula Hybrida Oil, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Citrus Nobilis (Mandarin Orange) Peel Oil, Pogostemum Cablin Oil, Guajacum Officinale Wood Oil, Limonene, Linalool, Coumarin, Citral, Geraniol, Citronellol, Parfum (Fragrance), Isopropyl Myristate, Caprylyl Glycol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Tromethamine,Tocopherol



Aplikacja :   Niewielką ilość kremu na nieść, delikatnie wmasować w dłonie 






Moja Opinia : Moje dłonie,potrzebują pielęgnacji, a szczególnie zimą. Są one strasznie przesuszone oraz szorstkie w dotyku . Na pomoc przyszedł mi krem firmy Kneipp, z doskonała  konsystencją nie jest ani za rzadką ani za gęsta, ma bardzo prześliczny delikatny zapach kwiata migdału. Jest super delikatny, daje nam rewelacyjne efekty jedwabnej skóry, o szorstkich dłoniach możemy zapomnieć. Bardzo go polubiłam, gdyż nie pozostawia na dłoniach tłustego filmu, nie zmywa się pod czas kontaktu z wodą, oraz szybko się wchłania. Od kiedy stosuję ten krem nie mam problemu z dłońmi, są miękkie i delikatne w dotyku oraz mega odżywione. Mały 50 ml tubki sprawia że zawsze mam go przy sobie.
 
Pozdrawiam ♥
 

5 komentarzy:

  1. zupełnie jeszcze nie znam kosmetyków tej firmy ale chyba warto poznać

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię często zmieniać kremy, ciężko jest znaleźć ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej firmie ;P Ja na szczęście nie muszę się martwić o skórę na dłoniach, bo jest o dziwo miękka ;) A nawet jeśli ma delikatne niedoskonałości to szybki peeling i wszystko wraca do normy ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. I'll immediately take hold of your rss feed as I can't find your e-mail subscription link or newsletter service.

    Do you've any? Please permit me realize so that I may just subscribe.

    Thanks.

    Here is my blog; paid surveys (http://paidsurveysb.tripod.com)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2015 |Szablon wykonany przez Panna Kameralna|kontakt: ulaczerwinskaa@gmail.com