12 sty 2015

Maseczka przeciwtrądzikowa



Witam ♥
Jak kąpiel w wannie to tylko z maseczką na twarz, a jak maseczka na twarz to tylko z glinką. Glinka działa na mnie rewelacyjnie. Firma Dermaglin podesłała trzy saszetki z maseczką przeciw trądzikową na bazie glinki, jak dla mnie bomba ! 





Opis producenta :  Maseczka na bazie zielonej glinki kambryjskiej wchłania zanieczyszczenia i toksyny dostarczając w zamian cennych minerałów dla zdrowia skóry.  Bioaktywny kompleks
glinkowo – aloesowy oczyszcza, odżywia i regeneruje. Zmniejsza łojotok i zwęża pory.
Złuszcza stary naskórek. Wpływa na zmniejszenie wykwitów krostkowych, trądzikowych, hamuje powstawanie nowych zmian. Łagodzi i koi podrażnienia .
Jest doskonałym uzupełnieniem leczenia skóry trądzikowej.
  • likwiduje wypryski
  • zmniejsza łojotok
  • działa przeciwzapalnie
Zielona Glinka Kambryjska +  aloes + owies 
Cera tłusta i mieszana, skłonna do wyprysków



Skład : Kaolin Clay, Aqua, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis, Extract Avena, Sativa Bran Extract, Dehydroacetic Acid.


Aplikacja :1-2 raz w tygodniu nałożyć grubą warstwę maseczki. Omijać okolice oczu i ust. Po 20 minutach zmyć ciepłą wodą .



Moja opinia :Moje ulubione maseczki są właśnie z glinką, więc i ta maseczka przypadła mi do gustu.
Konsystencja maseczki jest dość gęsta, łatwo się rozprowadza, ciężko ją wydostać z saszetki.. Szybko zasycha tworząc na twarzy skorupkę, oraz czuć ściąganie skóry. Po 20 minutach zmywamy maseczkę letnią wodą (możemy to zrobić także wacikami kosmetycznymi nasączonymi wodą). Po zmyciu maseczki czuć przyjemne odświeżenie i oczyszczenie, oraz napięcie skry twarzy. Pory są wyraźnie zwężone i pięknie oczyszczone. Twarz jest gładka w dotyku i napięta. Regularne stosowanie maseczki wyraźnie zmniejsza powstawanie trądziku.


 

Pozdrawiam ♥













4 komentarze:

  1. Kiedyś miałam ale jakoś szczególnie jej nie zapamiętałam, w głowie mi nie zwróciła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię maseczki z zawartością glinek, ale tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2015 |Szablon wykonany przez Panna Kameralna|kontakt: ulaczerwinskaa@gmail.com