8 sty 2015

Nabłyszczacz




Witam ♥
Uwielbiam gdy lakier się błyszczy i jest nie skazitelny. Przetestowałam wiele nabłyszczaczy, ale ten już kompletnie mnie zawiódł po kilku godzinach.



May To Be - Nabłyszczacz do paznokci




 Opis producenta : Produkt przeznaczony do aplikacji na każdy kolorowy lakier. Nabłyszczacz długotrwale chroni manicure przed promieniowaniem UV i detergentami dodając mu blasku oraz świeżego wyglądu. Zapewnia świeżą, trwałą i błyszczącą powierzchnie lakieru do 10 ni.

Aplikacja : Nakładać jedną warstwę na wyschnięty kolorowy lakier. W celu odświeżenia koloru i przedłużenia trwałości należy nakładać jedną warstwę nabłyszczacza co trzy dni.



Moja Opinia : Moja technika nakładania nabłyszczacza wygląda tak : ulubiona odżywka do paznokci, lakier oraz nabłyszczacz po godzinie gdy wszystko idealnie wyschnie . Niestety ten nabłyszcza zawiódł mnie już w tym samym dniu. Kiedy wszystko idealnie wyschło i błyszczało, zaczęłam myć włosy, po umyciu lakier był matowy, nabłyszczacz nagle znikł chodź bym go wg nie nakładała. Nabłyszczacz ma strasznie intensywny zapach rozpuszczalnika z octem, czasami wręcz nie nie do wytrzymania, długo schnie mój czas oczekiwania to 1,5 h, oraz trzeci błysk przy pierwszym lepszym włożeniu paznokci do wody.



Pozdrawiam ♥

1 komentarz:

  1. I was recommended this web site by my cousin. I am not sure whether this post is
    written by him as nobody else know such detailed about my trouble.
    You're amazing! Thanks!

    Also visit my weblog paid surveys

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2015 |Szablon wykonany przez Panna Kameralna|kontakt: ulaczerwinskaa@gmail.com