1 lip 2016

I Heart Makeup Lip Lava - Szminka w płynie



Witam !
Jeśli jesteście na bieżąco z postami, tow wiecie, że uczestniczyłam w Spotkaniu Beauty By Bloggers, które odbyło się w Częstochowie. Jednym sponsorem ze spotkania był " Drogerie Polskie ", w prezencie, który otrzymałam znajdowała się szminka Revolution Lip Lava, byłam bardzo ciekawa tego produktu, słyszałam o niej bardzo dużo pozytywnych odczuć.

 


Opis producenta : Lip Lava - szminka w płynie od Makeup Revolution, która nadaje ustom intensywnego koloru. Nawilża usta oraz odżywia je dzięki zawartej w niej witaminie E. Posiada wygodny dozownik, dzięki któremu z łatwością pomalujesz usta. Dostępna w 5 odcieniach.



Cena : ok 15 zł / 12 ml  






Moja Opinia : Uwielbiam takie produkty jak ten. Słowo czysty pigment koloru czerwieni  świetnie go opisuje. Intensywny kolor, satynowe wykończenie, coś pomiędzy błyskiem a matem, są moimi ulubieńcami.
Nie wysusza ust, nie widać suchych odstających skórek. Utrzymuje się na ustach długie godziny, podczas jedzenia oraz picia, nie pozostawia osadu na zębach, ściera się równomiernie, bez żadnych plam z różnymi odcieniami .  Łatwo bez utraty trwałości można zrobić ją matową.
Mój ulubieniec do makijażu wieczorowego ! 


Pozdrawiam Sandi H ♥

4 komentarze:

  1. Jeszcze jej nie używałam,ale coś czuję,że się polubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podobnie jak Justyna zastanawiam się nad oddaniem jej komuś, bo wydaje mi się, że to kolor nie dla mnie. Jestem ciekawa jak wygląda na ustach, bo swojej nie otwierałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor tej szminki. Z chęcią sama ją przetestuje.

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę kiedyś ją wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2015 |Szablon wykonany przez Panna Kameralna|kontakt: ulaczerwinskaa@gmail.com