14 mar 2016

Gąbeczka do makijażu 3D



Witam !
To moje pierwsze spotkanie z oto typem gąbeczki do makijażu, zawsze najlepszym narzędziem do nakładania podkładu były moje paluszki ! Zawsze wszystko świetnie rozprowadzą, oraz dojdą do małych zakamarków na twarzy . Nie pozostawiały smug a efekt i tak był naturalny. A teraz mój przełom z gąbeczką 3D firmy KillyS.
 

 

 
Opis producenta : Magiczna gąbka do makijażu 3D KillyS dzięki wyjątkowej strukturze, gęstości i obłemu kształtowi, gąbka idealnie rozprowadza podkład na twarzy, sama nadmiernie go nie wchłaniając. Rozprowadzając podkład, nie tworzy zacieków i smug, zmniejsza widoczność porów oraz zmarszczek, a także bardzo dobrze kryje przebarwienia. Gąbka do makijażu 3D jest idealna do każdego typu podkładu - w płynie, w kompakcie, w sprayu czy do pudru mineralnego.

Cena: ok. 14zł







 
Moja opinia : Od kąt zaczęłam przygodę z makijażem zawsze nakładałam podkład placami więc nie mam zbyt dużego porównania do Beauty Blendera, więc nie będę tej gąbeczki surowo oceniać.  Gąbeczka jest wykonana z miękkiego tworzywa, dzięki swojemu kształtowi idealnie leży w dłoni. Przed użyciem należy ją zmoczyć i odcisnąć nadmiar wody. Bardzo lubię efekt, który daje, z każdym podkładem bardzo dobrze współpracowała. Pomaga w uzyskaniu delikatnego krycia i ujednolicenia koloru cery. Podkład "wstemplowuję" w skórę szerszym spłaszczonym końcem, drugi koniec sprawdza się przy nakładaniu korektora. Niestety gąbeczka trochę "zjada" podkład, trzeba go zużyć więcej nić przy nakładaniu palcami. 

Pozdrawiam Sandi H ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2015 |Szablon wykonany przez Panna Kameralna|kontakt: ulaczerwinskaa@gmail.com