28 kwi 2016

Kneipp - olejek do ciała tajemnica piękna


Witam !
Każda z nas marzy o pięknie nawilżonej, promiennej, pachnącej skórze. Firma Kneipp ma bogaty asortyment w tego typu kosmetyki, w tym serię " Tajemnica piękna ", której naprawdę warto zwrócić uwagę swoim działaniem i boskim nawilżeniem. Kneipp po raz kolejny mnie oczarował swoją nutą zapachową ! Sami zobaczcie ! 




Opis producenta : Ten olejek do ciała to kompozycja czterech wartościowych naturalnych olejków, które intensywnie pielęgnują skórę chroniąc jej nawilżenie. Regeneruje i wzmacnia barierę ochronną skóry – dla aksamitnie miękkiej, gładkiej skóry.


Olejek arganowy sprawia, że skóra staje się miękka i gładka.
Olejek marula wzmacnia barierę ochronną skóry i pielęgnuje ją.
Olejek z rącznika (olej rycynowy) działa natłuszczająco wyrównując tym samym utratę nawilżenia skóry.
Oliwa z oliwek chroni skórę i sprawia, że staje się aksamitnie gładka.
  


Skład : Helianthus Annuus Hybrid Oil, Olus (Vegetable) Oil, Isopropyl Myristate, Caprylic/Capric Triglyceride, Tocopheryl Acetate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Sclerocarya Birrea (Marula) Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Pogostemon Cablin Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Citrus Limon Peel Oil, Linalool, Limonene, Coumarin, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum (Fragrance), Tocopherol. (Uwaga: skład produktów odnosi się do aktualnej produkcji. Na rynku mogą być również dostępne wcześniejsze wersje kosmetyków o innym składzie.)



Cena : ok 30 zł / 100 ml 







Moja Opinia : Zacznę od zapachu który mnie uwiódł. Takiego zapachu w olejku nigdy nie czułam, a jego trwałość ? No cudo ! Olejek co ciała Tajemnice piękna, zalecany jest do stosowania na lekko wilgotne ciało, wtedy efekty są bardziej widoczne. Po każdej kąpieli nakładam nie wielką ilość olejku i delikatnie wklepuje – masuję w ciało. Olejek jest na tyle szybko chłonny więc nie sprawia najmniejszego problemu aby się ubrać, nie pozostawia tłustego filmu oraz plam na ubraniach. Skóra jest delikatnie gładka, promienna i prze cudnie pachnie, aż do kilku godzin. Czasami w ciągu dnia użyję jeszcze olejku kilka razy, dla lepszego samo poczucia no i tego nieziemskiego zapachu.  Na efekty nie trzeba długo czekać, stosuję olejek od kilku tygodni, a moja skóra zmienia  się na bardziej nawilżoną oraz gładszą. Największe efekty zauważyłam na kolanach i łokciach, gdzie skóra jest szorstka i wiele kremów z nią nie daje sobie rady. Problem znikł, kiedy zaczęłam nakładać grubszą warstwę w te obręby . Jak dla mnie to olejek, który można używać przez cały rok, zapach zawsze zaskakuje tak samo, chyba nigdy mi się nie znudzi . 


Pozdrawiam Sandi H ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2015 |Szablon wykonany przez Panna Kameralna|kontakt: ulaczerwinskaa@gmail.com