13 cze 2016

Bath&Body Works Endless Weekend Hand Soap


Witam ! 
Ja już po spotkaniu Beauty by Bloggers, które odbyło się w Częstochowie 11 czerwca, jestem mega pozytywnie nastawiona, wraz z cudownymi wspomnieniami, na dniach pojawi się relacja ze spotkania ☺ Jesteście ciekawi co tam się działo ? ☺


Bath & Body Works, to firma która na rynku jest znana od dawna, a swoimi wariantami zapachowymi, oraz gamą kosmetyków zaskakuję od nowa. Miałam możliwość testowania w ostatnich tygodniach kilka produktów z serii Endless Weekend, jestem zaskoczona ich zapachem, i mam ochotę na jeszcze więcej.





Opis producenta : Nasze delikatne pieniące mydło do rąk dostarcza chmurę luksusowej pianki, która przekształca się w bogatą , kremową pianę delikatnie zmywa brud i bakterie , a kojący aloes i witamina E odżywia, odświeża miękką , gładką i delikatnie pachnącą skórę rąk 


Cena : ok 15 zł / 260 ml 





Moja opinia :  Lubimy z rodzina to mydełko i myślę, że będzie się u nas regularnie pojawiać w różnych wariantach zapachowych, gama zapachów powala na kolana, na pewno się na jednym nie skończy. Wygodne opakowanie z pompką, która z wody przemienia się na piankę, idealnie dozuję ilość mydełka do mycia. Zapach kusi do wzięcia urlopu i po prostu odpocząć, piękny letni - słodki zapach kwiatów w nadmorskiej krainie, jest dość intensywny ale nie uciążliwy, być może po dłuższym czasie może się znudzić. Długo utrzymujący się na dłoniach co jest dużym plusem, na dłoniach czuć świeżość, bez osadu, który pozostawiają mydła w płynie, chodź warto mieć pod ręką zwykłe mydło w kostce, gdyż te nie radzi sobie z mocnymi zabrudzonymi dłońmi. Mydełko jest dość wydajne i starczy na długo . 


Pozdrawiam Sandi H  ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2015 |Szablon wykonany przez Panna Kameralna|kontakt: ulaczerwinskaa@gmail.com