28 gru 2014

Róż mineralny 05



Witam ♥
Róż mineralny MayToBe to wcale nie róż mineralny, róże mineralne zwykle są sypkie, a nie prasowane, składy są lżejsze, nie nasycone tyloma barwnikami itp. Natomiast producent, nic nie pisze na temat różu, nawet internet na temat tego produktu jest blady. Ale i tak go polubiłam.




May To Be - Róż mineralny 05 


 Opis producenta : Producent nic nie pisze o produkcie, na opakowaniu podany tylko skład, w internecie brak produktu. Sama nie wiem co o tym myśleć.

Skład : Talc, Mica, Titanium Dioxide , Ethylhexyl Hydroxystearate, Pentaerythityl Tetraisostearate, HDI/Trimethynol Hexyl-Lactone Crosspolymer Silic, Polymethylsilsesquioxane, Phenoxyethanol, Dimethicone, Ethylhexylglycerin, CI 15850, CI 45410, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77742, CI 77861, CI 77266


Aplikacja :   Najlepiej aplikować pędzelkiem do różu, zrobić " rybkę " i lekko musnąć pędzelkiem po dołeczkach . 




Moja opinia : Posiadam róż w kolorze 05 czyli brzoskwinia. Piękny, naturalny kolor. Róż jest połyskujący nadając piękny efekt rozświetlonej, zdrowej cery. Bardzo mocno podkreślam makijażem oczy, więc bardzo mi zależy, żeby rozświetlenie nie było w formie brokatu i ten róż mi to zapewnia. Nie robi plam, jest łatwy w nakładaniu. Wcześniej stosowałam bronzer, ale teraz znów wita róż na moich policzka. Wygląda naturalnie, jest godny polecenia .


http://www.maytobe.pl/

Pozdrawiam ♥

3 komentarze:

  1. ostatnio przekonałam się jak bardzo nie pasuje mi właśnie brzoskwiniowy róż i wróciłam do mojego ukochanego W7 Africa, Tobie też polecam bo daje bardzo delikatny efekt i jest bardziej cukierkowaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Nominowałam Cię do LBA :) Więcej informacji na stronie : http://heroine69.blogspot.com/#_=_ :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2015 |Szablon wykonany przez Panna Kameralna|kontakt: ulaczerwinskaa@gmail.com