18 gru 2014

Wygładzająca baza



Witam ♥
Dostałam niedawno paczuszkę od firmy MayToBe, a w niej bazę wygładzającą pod makijaż, nie mam za bardzo porównania, ale za często jej nie będę używać, nie posiadam bynajmniej takiej potrzeby :)





May To Be - Wygładzająca baza pod makijaż 


Opis producenta :   Lekka baza o konsystencji kremu perfekcyjnie wygładza i wyrównuje powierzchnię skóry Ułatwia nakładanie podkładu oraz przedłuża jego trwałość. Dzięki zawartości wyciągu z białej herbaty i witaminy E baza skutecznie eliminuje szkodliwe działanie wolnych rodników, a także przywraca odpowiedni stopień nawilżenia nawet bardzo suchej cerze.


Skład : Aqua, cyciopentasiloxane (and) Dimenthicone, Crosspolymer, Cyclomethicone (and) PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Cyclopentasiloxane (and) Cyclohexaslioane (and) Aluminum/Magnesium, Hydroxide Stearate, Cyclopentasiloxane, sodium Chloride, Talc, Polyglyceryl-3, Diisostearate, Camelia Sinensis ( white Tea) Leaf Extract, Panthenol Tocopheryl Acetate, Imidazainly Urea,, Chlorhaxidine Diqluconate, Parafum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronelia;, butylphenyl, Methylpropional, Linalool, AlphaoIsomethyl lonon


Aplikacja : Niewielką ilość bazy rozprowadzić opuszkami palców na całej twarzy, na koniec lekko wklepać.

 




Moja opinia : Jest  to moja pierwsza baza pod makijaż i trudną mi ją w sumie ocenić. Nidy nie miałam przyczyny by ją stosować. Teraz nie mam porównania z innymi takimi produktami.Ma fajną ,lekką konsystencje kremu koloru białego, która dobrze się rozprowadza na twarzy,nie wałkuje się z kremem czy z podkładem. Baza ta zawiera drobinki,które ładnie rozświetlają cerę i chyba to w tej bazie podoba mi się najlepiej. Aż tak niesamowitego wygładzenia ja producent pisze nie od kryłam.Producent zapewnia nam nieskazitelną cerę i optyczne wygładzenie  O trwałości makijażu też trudno mi się wypowiedzieć. Za to świetnie trzyma się róż na policzkach .


http://www.maytobe.pl/
Pozdrawiam ♥

5 komentarzy:

Copyright © 2015 |Szablon wykonany przez Panna Kameralna|kontakt: ulaczerwinskaa@gmail.com