5 cze 2016

Szpinakowy koktajl z mango i cytryną



Witam !
Zielone warzywa to prawdziwa bomba witaminowa dla naszego organizmu. Sałata, szpinak, jarmuż czy też pietruszka zawierają m.in. potas, żelazo, magnes, kwas foliowy oraz przeciwutleniacze. Młody zielony jęczmień posiada z kolei doskonałe wartości oczyszczające, ułatwia trawienie a co za tym idzie - widoczne efekty w odchudzaniu. Tego typu warzywa wykazują również działanie przeciwnowotworowe i przeciwwirusowe . Warto dodać je do codziennej diety. Nie każdemu smakują koktajle wyłącznie warzywne, więc ja dlatego postanowiłam dodać nutkę soczystych jabłek oraz mango, po prostu niebo w gębie, a jakie odżywcze





Składniki :

  • Garść szpinaku
  • pół cytryny
  • 2 jabłka
  • pół mango
  • łyżeczka młodego jęczmienia zielonego



Przygotowanie :

Obrać cytrynę i wyrzucić pestki by nie nadały gorzkiego posmaku, wycisnąć sok. Mango i jabłka obrać ze skórki i pokroić na mniejsze cząstki. Szpinak umyć pod zimną bieżącą wodą. Wszystkie składniki wrzucić do jednego naczynia i zblendować. Jeśli koktajl wyszedł zbyt gęsty dodać odrobinę wody nie gazowanej






Mam nadzieję, że przepis się spodobał ☺ Chcecie więcej tajemnic zdrowych koktajli ? ☺ 
Smacznego ! ♥ 


Pozdrawiam Sandi H ♥

1 komentarz:

  1. Czy więcej tajemnic koktajli? TAK! Bo ja je uwielbiam, a jedyne co mnie denerwuje, że muszę pożyczać blender :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2015 |Szablon wykonany przez Panna Kameralna|kontakt: ulaczerwinskaa@gmail.com