4 cze 2016

Esencja do kąpieli Totalny relaks



Witam ♥
Nic nie relaksuje bardziej po ciężkim dniu, jak dobra kąpiel w dobrej esencji. Znacie to uczucie kiedy dziecko daje w kość, praca wyczerpuje Cię psychicznie a na głowie masz setki myśli ? Czasami tak wygląda mój dzień, wtedy marzę tylko o relaksie w wannie. 





Opis producenta : Relaksująca i odprężająca Esencja do kąpieli Totalny relaks Melisa Kneipp zawiera wyjątkowo dużo wartościowego naturalnego olejku eterycznego z melisy indyjskiej oraz ekstrakt z melisy cytrynowej.
Melisa indyjska, zwana również citronellą, działa odprężająco i uspokajająco po ciężkim dniu. Jej zapach działa rόwnoważąco na nastrόj.


Zalety produktu

• dobroczynny relaks przy wyczerpaniu i stresie
• zawiera naturalne olejki eteryczne
• silnie skoncentrowany
• bardzo wydajny


Skład : Polysorbate 20, Aqua (Water), Cymbopogon Nardus (Citronella) Oil, Geraniol, Citronellol, Melissa Offi cinalis Leaf Extract, Limonene, Citral, Linalool, Eugenol, Tocopherol, CI 47005, CI 15985.

 

  Cena : 100 ml / 30 zł 






Moja opinia : Esencje do kąpieli totalny relaks zostawiłam sobie do testów na bardzo wyczerpujący dzień. Naprawdę po ciężkim dniu marzyłam tylko, aby się zanurzyć w wannie o to esencji. Kojący zapach odprężył, oraz zwalczył ból głowy, aromat jaki unosił się w łazience był piękny. Czułam jak esencja delikatnie rozgrzewa skórę ciała i pozwala się odprężyć. Kolor esencji wraz z wodą zamienia się na delikatny pomarańczowy, bez obaw nie wyjdziemy pofarbowani z wanny. Buteleczka 100ml starczyła mi na 6 porządnych kąpieli, niestety esencjami do kąpieli nie uzyskamy piany. 



Pozdrawiam Sandi H ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2015 |Szablon wykonany przez Panna Kameralna|kontakt: ulaczerwinskaa@gmail.com